Известие

Collapse
No announcement yet.

Размяна на кабели евро букса плеър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Размяна на кабели евро букса плеър

    Здравейте колеги,

    Моля за малко помощ. Когато пусна плеъра и после извадя ключът не запазва последната песен, до която е стигнал. Четох в други форуми, че се оправя при размяна на кабелите, но не знам кои точно да разменя. Прикачам снимки. Благодаря предварително.
    Attached Files

  • #2
    Измери и му пусни един постоянен плюс.

    В книжката на плеъра е описано кой пин за какво е.
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Купешките CD имат два кабела. Единия трябва да е на постоянно +12V, той е за паметта на устройството. Другия се свързва към ключа и като загасиш колата, ще спира CD-то. Но при 147 има само един кабел, на който идва +12 V. Защото оригиналното CD, се управлява от боди компютъра. Той го спира и пуска и там разните екстри като регулиране на силата на звука, според скоростта на колата. И да ти изписва на дисплея, информация от радиото. Така са кабелите на моята кола, предполагам и при другите е така.
      Като слагах на моята едно Сони, трябваше с копчето да го спирам. Което не е проблем, защото пък така винаги може да пуснеш музика, без да слагаш ключа.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
        Купешките CD имат два кабела. Единия трябва да е на постоянно +12V, той е за паметта на устройството. Другия се свързва към ключа и като загасиш колата, ще спира CD-то. Но при 147 има само един кабел, на който идва +12 V. Защото оригиналното CD, се управлява от боди компютъра. Той го спира и пуска и там разните екстри като регулиране на силата на звука, според скоростта на колата. И да ти изписва на дисплея, информация от радиото. Така са кабелите на моята кола, предполагам и при другите е така.
        Като слагах на моята едно Сони, трябваше с копчето да го спирам. Което не е проблем, защото пък така винаги може да пуснеш музика, без да слагаш ключа.
        Това на снимката е климатроник на 156 ца до колкото виждам. При СД тата обикновено играта е с жълтият и червеният захранващ кабел.
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
          Купешките CD имат два кабела. Единия трябва да е на постоянно +12V, той е за паметта на устройството. Другия се свързва към ключа и като загасиш колата, ще спира CD-то. Но при 147 има само един кабел, на който идва +12 V. Защото оригиналното CD, се управлява от боди компютъра. Той го спира и пуска и там разните екстри като регулиране на силата на звука, според скоростта на колата. И да ти изписва на дисплея, информация от радиото. Така са кабелите на моята кола, предполагам и при другите е така.
          Като слагах на моята едно Сони, трябваше с копчето да го спирам. Което не е проблем, защото пък така винаги може да пуснеш музика, без да слагаш ключа.
          Не заблуждавай хората и на 147 има постоянен +12V и 12V което идва от ключа...Просто се сменят кабелите (жълт към червен и червен към жълт)
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #6
            Никой не заблуждавам. Казвам как е на моята кола. Кабелите са оригиналните и има само един е с постоянно +12. Две букси, едната е захранващата с още няколко кабела, другата е за колонките. Все пак, кой от нас е слагал CD-то, на моята кола? Мерих всички кабели, само един има +12. И никои от тях, не е свързан към ключа. Управлението на оригиналното CD е чрез боди компютъра. Той го спира, когато загасиш колата. А не ключа.
            Може и нещо да са пипали по моята кола, само казвам как е при мен.

            Comment


            • #7
              Според схемите от E-learn, при коли произведени преди м.06 2002г няма +12V от контактния ключ. След тази дата, има.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Значи трябва да си го търся. Защото моята е 2007 и няма +12 от ключа.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                  Значи трябва да си го търся. Защото моята е 2007 и няма +12 от ключа.
                  Трябва да излиза на пин №4 от белия 8 пинов конектор. Син проводник със зелена ивица.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment

                  Working...
                  X